toerental valt weg slaat net niet uit.
dit na dat ik waterpomp problemen had .dit ver holpen
nieuwe pomp .en nieuw onstekingshuis er op gezet..
probleem blijft. iemand enig idee vr gr
2 damn dangerous
vacuum slang?/vals lucht slangen controleren.
trage injector ff wyns injector reiniger er in pleuren.
als het ook tijdens het rijden gebeurt zoals ik nu heb kan het van ales zijn van brandstofpomp tot bougi
bedankt voor je reaktie.mijn waterpomp had het begeven .veel water onder de kap gehad .bougies waterpomp en verdeelhuis vernieuwd.toen hield ie nog 2 dagen in .nu heeft ie zich uit zich zelf hersteld hij rijdt weer als nooit tevoren [die bougies waren echt aan vervanging toe ]nu kan ik weer verder met mijn volgende doel ..de s80 dta race computer laten plaatsen ..zo dat de 2.9 liter 6 cil echt kunnen worden benut.
ps ik hoop dat jou probleem een beetje goedkoop kunnen worden opgelost
vr gr berry
ik heb denk ik een te lage brandtstof druk het is stationair 2.4 en als ik gas geeft 2.7 volgens mij is dat te laag weet jij mischien hoeveel dat bij een g60 moet wezen ?
durf ik niet te zeggen .ik denk wel dat ie druk op bouwt naarmate je gas geeft .dus dat zit wel goed .of het te laag is zou ik niet weten .
die van mij is naar de tuner
snelle nokken assen en spagettie spruit stuk en roest vrij staal van voor naar achter
en ik had er een snellere chip in.nu begrenst ie niet meer
vr gr berry
ik heb er nu ook een rvs middenpot en einddemper onder klinkt wel enorm bruut.
spruitstuk komt later samen met een nieuwe koppeling en lichte vliegwiel.
en ik moet weer me g-lader reviseren heb er blijkbaar weer een keerring uit liggen
en als dat voor mekaar is moet dr J dik er maar f naar kijken denk ik.