Made by M4RTiN

Moderating by
Jakemeister
JustinC


eXTReMe Tracker



Corrado 1.8 G60

Manufacture Date: 1990
Owner: pascal-84 from Netherlands, Zeeland
Colorcode: LA9V (Brilliant black metallic was delivered from 1991 till 1995)
Bought on date: 06 -2008




Information / Adjustments :
-rode injectoren BOSCH
-cilinderkop bewerkt/geflowd en min afgevlakt.
-sportnokkenas CATCAM 268'
-vestelbaar nokkenastandwiel
-spaghetti spruitstuk
-supersprint uitlaatsysteem
-chip op maat JD engineering
-68mm poelie
-G-Lader gereviseerd en licht bewerkt
-orig luchtfilterhuis bewerkt
-K&N inlegfilter
-vliegwiel van golf2 G60 Rallye
-Grote Rallye G60 InterCooler
-Golf2 G60 Rallye onderblok
-overal Autobahnn 88 silicone slangen (zwart)
-gasklephuis bewerkt
-inlaatspruitstuk bewerkt
-weitec verlagingset 60/60mm
-sputter drijfstanglagers
-oliepomp vernieuwd
-alle 4 de zuigers vervangen
-meerlaags stalen koppakking
-dakstrips en dakraamrubber vervangen
-polyester bodykit compleet
-Fusee/stuurkogels vervangen
-11-2008 compleet overgespoten in de originele kleur.
-div plaatwerkdelen vernieuwd
-remklauwen hittebestendig rood gespoten
-remblokken vervangen (BOSCH)
-drukmeters ingebouwd middenconsole.
- mei 2010 beide homokineten vernieuwd
- mei 2010 veerpootschotels vernieuwd en opnieuw uit laten lijnen natuurlijk.
-Borbet-T 17" 8j et30 LM velgen gemonteerd

Het interieur is nog helemaal compleet en origineel op de 3 meters na in de middenconsole.
Audio in de auto is 99% van Pioneer radio/cd/mp3 speler,speakers in de deuren ook vervangen door pioneers (3weg 150watt stuk).
Niet voorzien van subwoofers en dergelijke,gewoon een paar fatsoenlijke hoedenplankspeakers (JB Audio 350 watt stuk) die dan ook weer op een pioneer versterker staan.
De kabels zijn wel geschikt voor een zware audioinstallatie.

De corrado staat te koop wegens andere interesses,
is nooit op bezuinigd zoals wel te lezen is.
Nooit geen aanrijding/ongelukje gehad!
Van alle aankopen zijn ook de facturen aanwezig,net zoals vermogensuitdraai,uitlijngrafiek en compressietest.

De vermogensuitdraai stamt nog van voordat de Rallye IC geplaats is en de Glader is gedaan dus dat zal opmerkelijk hoger liggen in zowel koppel/Nm als Pks/Kw.
Een nieuwe uitdraai laten maken bij serieuze interesse is dan ook geen enkel probleem.

Heb er nog zo goed als een compleet motorblok bij (geen lader),de originele bumpers en nog tal van reserve/originele onderdelen.
Let wel op dit zal geen koopje van het jaar worden aangezien ik er niet direct van af moet!
Maar van een liefhebber voor een liefhebber is er altijd wel uit te komen.








Totalscore: 46, average:9.2